Starogard Gdański: Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek
Numer ogłoszenia: 212641 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem niniejszego zamówienia publicznego jest doposażenie 12 publicznych przedszkoli i publicznych innych form wychowania przedszkolnego, prowadzonych przez Gminę w pomoce dydaktyczne i zabawki. Przedmiot zamówienia: Część I - obejmuje pomoce dydaktyczne o dużej wartości jednostkowej - wyszczególnienie i opis asortymentowy części I Zamawiający określił w załączniku nr 6 do SIWZ; Część II - obejmuje zabawki i pomoce dydaktyczne - wyszczególnienie i opis asortymentowy części II Zamawiający określił w załączniku nr 7 do SIWZ; Część III - obejmuje artykuły plastyczne - wyszczególnienie i opis asortymentowy części III Zamawiający określił w załączniku nr 8 do SIWZ. Użycie w opisie przedmiotu zamówienia nazw lub cech produktu, wskazujących na producenta/ markę tego produktu ma charakter porównawczy. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę równoważną to znaczy taką, która przedstawia produkt o właściwościach funkcjonalnych/użytkowych/jakościowych (zasoby merytoryczne) takich samych lub lepszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację - dokładny opis, zdjęcie i wskazać źródła informacji, potwierdzających równoważność oferowanych towarów(produktów) zamówienia wraz ze wskazaniem producenta. Zamawiający wymaga, by cały asortyment: był fabrycznie nowy, bez wad; 2. na który Wykonawca udzieli pisemnej 24-miesięcznej gwarancji handlowej określonej w przepisach art. 577-581 Kodeksu cywilnego wg wzoru - zał. Nr 9 do SIWZ; 3. zaoferowany produkt spełniać powinien minimalne wymagania określone przez Zamawiającego lub posiadać lepsze parametry; 4. zaoferowane artykuły muszą posiadać czytelne oznakowanie produktu i producenta; 5. oferowany asortyment spełniać musi m. in. odpowiednio wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz. U. 2011 nr 83 poz. 454 ze zmianami), wymogi normy EN 71, posiadać oznakowanie CE (Conformité Européenne), nie może zawierać lub być wykonanym przy użyciu substancji toksycznych. Zamawiający wymaga, by asortyment: a) był pakowany w trwałe kartony, które Zamawiający będzie mógł otworzyć w celu weryfikacji asortymentu i ponownie zamknąć, a każdy karton powinien być odpowiednio opisany - Część ... zamówienia, lp. ..., przy czym dla części I każda pozycja pakowana oddzielnie w ilości wskazanej w tabeli, dla części II oddzielnie pakowany asortyment o większych gabarytach mi. in. oznaczony szarym polem w zał. nr 2; b) wyszczególniony jako zestaw/komplet lub składający się z kilku elementów był spakowany razem odpowiednio j/w; c) był dostarczony i umieszczony ( Wykonawca zapewnia osoby do wyładunku i ułożenia towaru ) w Świetlicy Wiejskiej znajdującej się na parterze Gminnego Zakładu Usług Komunalnych ul. Szkolna 3, 83-211 Jabłowo, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, w terminie 10-11.12.2014r. w godz. 8-00 do 12-00. Przedmiot zamówienia musi posiadać cechy zgodne z zawartą umową oraz warunkami określonymi w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3, 22.11.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się następujące okoliczności zmiany umowy w zakresie terminu realizacji dostawy: a) w przypadku wydłużenia procedury przetargowej; b) na uzasadniony wniosek Wykonawcy, nie więcej niż o kolejnych 5 dni roboczych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.starogardgd.ug.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Gmina Starogard Gdański, pok. 19 (sekretariat), ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - obejmuje pomoce dydaktyczne o dużej wartości jednostkowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie i opis asortymentowy części I Zamawiający określił w załączniku nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - obejmuje zabawki i pomoce dydaktyczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie i opis asortymentowy części II Zamawiający określił w załączniku nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3, 22.11.00.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - obejmuje artykuły plastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie i opis asortymentowy części III Zamawiający określił w załączniku nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański