Przetargi

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na zadanie " Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul.Grzybka w Kokoszkowach"

Starogard Gdański: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul.Grzybka w Kokoszkowach
Numer ogłoszenia: 199869 - 2014; data zamieszczeniaw BZP: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172973 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul.Grzybka w Kokoszkowach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : pn. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul.Grzybka w Kokoszkowach w zakresie: a)budowa wodociągu: -304,5m wodociągu z rur PE DZ 90mm -371 m wodociągu z PE DZ110mm -70 m przyłączy wodociągowych (do granicy działek) z rur PE fi 40mm -2 szt. hydrantów pożarowych podziemnych DN 80mm -25m przewierceń poziomych rurami o średnicy 150-250mm b)budowa kanalizacji: -52m kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV łączonych na wcisk DZ 160mm -319m kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV łączonych na wcisk DZ 200mm -10 szt. studzienek kanalizacyjnych systemowych 425mm gł. 1,5m -studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200mm gł. 3m -11 szt. -96m kanalizacji tłocznej Dz 90 PE,PEHD c)budowa przepompowni wraz z technologią, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu: -1 szt.kompletnej przepompowni ścieków sanitarnych o wydajności 4,0dm3 na s ze sterowaniem i modułem GSM. -23mb ogrodzenia z siatki wysokości 1,5m na słupkach stalowych z rur o śr 76mm i gr3,5 mm -wrota z furtkami na gotowych słupkach-1 kpl. -30m2-nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK gr. 80mm -zasilanie elektryczne przepompowni (w tym ułożenie 82m kabla YKY 5x10 mm2 i wykonanie złącza kablowego typu ZK1a 400 A) d)odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych (żwirowo-szlakowych) w pasie szer. 3m po robotach liniowych -nawierzchnia z kruszyw łamanych gr.10cm na warstwie odsączającej żwirowej gr. 10cm oraz warstwie piaskowej gr. 5 cm-ok. 3450m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: -organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, roboty ziemne pod sieci wodociągowe i kanalizacyjne i elektryczne. -wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach gminnych na czas wykonywania robót budowlanych. -sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, -dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci. -wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanych sieci -koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót -zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi. -zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, -utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, -zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, -umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. -kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót. -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) -po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.11.21.00-6, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: DAK-BUD Sp. z o.o.- lider konsorcjum i Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji DAK-BUD sp. z o.o.,, ul. Mickiewicza 46, 83-130 Pelplin, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 559209,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 398701,54

  • Oferta z najniższą ceną: 398701,54 / Oferta z najwyższą ceną: 572513,56

  • Waluta: PLN.

Wójt Gminy

Stanisław Połom

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 19.09.2014
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Hołowińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 września 2014 12:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Hołowińska
Ilość wyświetleń: 2648
19 września 2014 12:18 (Beata Hołowińska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany