Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Starogard Gdański: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Dąbrówka.
Numer ogłoszenia: 183679 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Dąbrówka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I - odcinek A-B 1. Roboty przygotowawcze - pomiarowe - 0,29km, - karczowanie pni - 4szt. , - zdjęcie warstwy humusu - 750m2, - roboty rozbiórkowe - bryły betonowe 5,5m3, demontaż oznakowania, cięcie nawierzchni bitumicznych - 45m, 2.Roboty ziemne - roboty ziemne z transportem urobku - 50m3, - wykonanie nasypów z profilowaniem i zagęszczaniem - 30m3, 3.Podbudowy - korytowanie - 774m2, - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm - 774,0m2, - podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5mm gr. 15 cm - 717,00m2, - podbudowa betonowa z betonu C16/20 gr. 10cm - 57m2, 4.Nawierzchnie - oczyszczenie i skropienie podbudowy 774m2, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC11W, gr. 4cm - 717m2, - nawierzchnia ścieralna ciągu pieszo - rowerowego z mieszanki mineralno - asfaltowej AC5S - gr. 3cm - 717m2, - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 8cm - 57m2, 5. Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem trawą przy gr. humusu 10cm - 380m2, 6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie poziome grubowarstwowe - 17,13m2, - montaż oznakowania pionowego - 8 szt., - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem na słupkach z rur o średnicy 60 i 38mm w rozstawie 2,5m - 272mb, 7. Elementy ulic - krawężniki betonowe o wym. 15*30cm z wykonaniem ławy betonowej - 35mb, - krawężniki betonowe o wym. 15*22cm z wykonaniem ławy betonowej - 11mb, - obrzeża betonowe o wym. 30*8cm z wykonaniem ławy betonowej - 583mb, - wypełnienie masą zalewową szczelin między krawężnikiem a nawierzchnią bitumiczną - 45mb, 8. Inne roboty - Ułożenie rur ochronnych dwudzielnych o śr. 100mm na kablach, pod drogami i wjazdami - 20mb, - oczyszczenie rowu z namułu o grubości 20 cm bez naruszenia skarp - 257mb. Etap II - odcinek C-D 1.Roboty przygotowawcze - pomiarowe - 0,65km, - karczowanie pni - 24szt. , - zdjęcie warstwy humusu - 2285,50m2, - roboty rozbiórkowe - demontaż oznakowania, cięcie nawierzchni bitumicznych- 45m, - rozebranie wylotu przepustu z bruku kamiennego (do ponownego wbudowania) - 3m2, 2.Roboty ziemne - roboty ziemne z transportem urobku - 120m3, - wykonanie nasypów z profilowaniem i zagęszczaniem - 150m3, 3. Podbudowy - korytowanie - 1669,0m2, - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm - 1669,0m2, - podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5mm gr. 15 cm - 1644,00m2, - podbudowa betonowa z betonu C16/20 gr. 20cm - 25m2, 4.Nawierzchnie - oczyszczenie i skropienie podbudowy 1644,0m2, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC11W, gr. 4cm - 1644,00m2, - nawierzchnia ścieralna ciągu pieszo - rowerowego z mieszanki mineralno - asfaltowej AC5S-gr.3cm - 1644,00m2,- nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm - 25,00m2, 5. Roboty wykończeniowe - humusowanie z obsianiem trawą przy gr. humusu 10cm - 700m2, 6. Elementy ulic - krawężniki betonowe o wym. 15*22cm z wykonaniem ławy betonowej - 16mb, - obrzeża betonowe o wym. 30*8cm z wykonaniem ławy betonowej - 1277mb, - wypełnienie masą zalewową szczelin między krawężnikiem a nawierzchnią bitumiczną - 6mb, 7. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - montaż oznakowania pionowego - 3 szt., - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem na słupkach z rur o średnicy 60 i 38mm w rozstawie 2,5m - 645mb, 8. Przebudowa przepustu - roboty ziemne - 10m3, - wykonanie fundamentu z pospółki - 6m3, - ułożenie rur dwuściennych karbowanych o śr. 400mm - 12mb, - wykonanie nasypów wraz z zagęszczeniem i pozyskaniem gruntu - 6m3, - wykonanie wylotu z bruku kamiennego nieregularnego na warstwie betonu gr. 10cm z wypełnieniem spoin betonem - 3m2, 9. Inne roboty - Ułożenie rur ochronnych dwudzielnych o śr. 100mm na kablach, pod drogami i wjazdami - 7mb, - oczyszczenie rowu z namułu o grubości 20 cm bez naruszenia skarp - 620mb, - oczyszczenie z namułu przepustów pod drogą i zjazdami - 32mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a)Roboty rozbiórkowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia . b)Wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych. c)Regulację istniejących studzienek teletechnicznych, wodociągowych, itp. d)Kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej e)Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót f)Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) g)po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 ust. 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.3. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 8.4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Dąbrówka na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005, a kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 8.5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach pn,wt,czw.7.15-14.00, śr 7.15-15.30, pt. od 7.15 -13.00, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 8.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał następujące roboty budowlane: jedną robotę budowlaną obejmującą budowę ścieżki rowerowej z nawierzchnią asfaltową o długości min 500 m
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 18.1 Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: -opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego -braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy. -zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany -w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie d.c. projektowych elementów uzbrojenia terenu będących w kolizji z robotami lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych robót, -w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, -w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych -w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy -w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez innego wykonawcę, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ. 18.2Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: -zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia -zmiana podatku VAT -rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy- o wartość niewykonanych prac. 18.3 Inne zmiany: -w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych. -konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, autorem dokumentacji projektowej i Wykonawcą -zmiany na stanowiskach kierownika budowy i inspektora nadzoru. 18.4. Warunki zmian: -inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego -uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych 18.5 Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogard.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim, 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim, 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, pok. nr 19 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Stanisław Połom
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański