Przetargi

Odpowiedzi na zapytania Wykonawców do postępowania na "Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz świadczenie usługi zapewnienia dostępu do Internetu na terenie Gminy Starogard Gdański"

Gmina Starogard Gdański informuje, że do dnia dzisiejszego otrzymała przytoczone poniżej pytania od Wykonawców. Poniżej zamieszczamy treść zapytań oraz odpowiedzi na nie od Zamawiającego.

 

Pytanie 1.

pytanie dotyczy wykonanie zadania: „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz świadczenie usługi zapewnienia dostępu do Internetu na terenie Gminy Starogard Gdański”:

5. Oprogramowanie biurowe – 15 szt. jest napisane

"Beneficjenci ostateczni projektu, którym będzie użyczony sprzęt komputerowy (110 jednostek podległych Zamawiającemu oraz 70 gospodarstw domowych) będą wykorzystywać go przez co najmniej 6 miesięczny okres w czasie trwania projektu, a następnie przez 5 letni okres trwałości projektu." czy to jest pomyłka, a zamawiający wymaga 15 licencji na oferowane 15

komputerów ?

 

czy zamawiający dopuści bezpłatną licenję openoofice?

 

czy dostawa sprzętu ma mieć miejsce w jedna miejsce np. budynek urzędu czy

do BO projektu w unikatowe adresy? jeżeli tak to proszę podać ilość

unikatowych adresów dla 15 zestawów i 85 drukarek?

 

Odpowiedź:

- Zapis "Beneficjenci ostateczni projektu, którym będzie użyczony sprzęt komputerowy (110 jednostek podległych Zamawiającemu oraz 70 gospodarstw domowych) będą wykorzystywać go przez co najmniej 6 miesięczny okres w czasie trwania projektu, a następnie przez 5 letni okres trwałości projektu." jest błędnym zapisem.

 

Powinno być: „Beneficjenci ostateczni projektu, którym będzie użyczony sprzęt komputerowy (15 gospodarstw domowych) będą wykorzystywać go przez co najmniej 6 miesięczny okres w czasie trwania projektu, a następnie przez 5 letni okres trwałości projektu.”

 

- Należy przedłożyć licencję zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

 

- dostawę sprzętu należy zrealizować na adres Urzędu Gminy, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.

 

Pytanie 2:

Dot. poz. 7, Drukarka, toner - 85 szt.

 

Czy Zamawiający dopuści drukarki kompatybilne z systemem operacyjnym Mac OS X v 10.4.11 lub nowszym oraz z pozostałymi wymienionymi w SIWZ? Na dzień dzisiejszy, aktualna wersja systemu Mac OS X to 10.9.3, tak więc w razie posiadania starszej wersji systemu, Zamawiający może dokonać aktualizacji systemu, a dodatkowo wykonywanie aktualizacji systemu operacyjnego jest niezbędne w celu zwiększenia bezpieczeństwa.

 

Odpowiedź:

Należy dostarczyć drukarki zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.06.2014r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Forc-Cherek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 czerwca 2014 11:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 1989
10 czerwca 2014 11:44 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany