Przetargi

Ogłoszenie przetargu na "Wyposażenie hali sportowej w Rywałdzie"

Starogard Gdański: Wyposażenie hali sportowej w Rywałdzie
Numer ogłoszenia: 152610 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie hali sportowej w Rywałdzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: Dostawa i montaż (w tym koszty dojazdów na miejsce w celu jego realizacji) w miejscu realizacji zamówienia - Zespole Kształcenia i Wychowania w Rywałdzie poniżej wymienionych elementów, których szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ: - wyposażenie 2 szatni w wieszaki, szafki, - montaż siatek ochronnych (piłkochwytów) na ściany okna i widownię, - montaż kotary grodzącej wraz z mechanizmem przesuwu kotary, - materacowe osłony na filary - montaż, - montaż 10 szt. podwójnych drabinek gimnastycznych, - siatkówka - 1 boisko główne - montaż słupków wraz z oprzyrządowaniem do zakładania, naciągania siatki, siatką oraz stanowiskiem sędziowskim i wieszakiem, - siatkówka - 2 boiska boczne - 2 komplety obejmujące montaż 4 słupków, 2 siatek wraz z wieszakiem, - koszykówka - 1 boisko główne - 2 konstrukcje do kosza, wysięgniki, tablica ze szkła akrylowego o gr. 10 mm, o wielkości 1,8x1,05m wzmacniana ramą metalową obręcz z siatką turniejową, osłony krawędzi dolnej tablicy wraz z montażem wymienionych elementów, - koszykówka - 2 boiska boczne - 4 komplety konstrukcji do koszykówki uchylnej składanej wraz z konstrukcją adaptacyjną tablica treningowa o wielkości 1,2x0,9 m wzmacniana ramą metalową, obręcze standard wraz z siatką, montaż opisanego sprzętu. - tablica wyników - o parametrach opisanych w zał. Nr 1 do SIWZ, zegary 24 sekund 2 szt. (1 kpl.), - piłka ręczna - 1 boisko - 2 szt. bramek aluminiowych (3x2m) o głębokości ok 100cm dołem, 80 cm górą, przenośna, mocowana do podłoża wraz z zamocowaną siatką, montaż, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa następujące wymagania w tym zakresie: Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań polegających na dostawie i montażu wyposażenia Sali gimnastycznej lub hali sportowej o charakterze zbliżonym do opisywanego zamówienia na kwotę nie niższą niż 80 000,00zł każde.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 4 oraz wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -wzór zał. Nr 8 Mając na względzie, że niniejsze postępowanie jest wszczynane w okresie obowiązywania Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U . 2013r., poz. 231 ), wykonawca, zgodnie z przepisem § 1 ust. 2 w związku z § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia, składa poświadczenia, potwierdzające należyte wykonanie usług.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi, normy dotyczące bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz zużycia energii wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać deklarację CE zgodności uwidocznioną oznaczeniem znakiem CE. Dokumenty potwierdzające spełnienie norm bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz zużycia energii wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz Deklaracje CE należy przedłożyć w ofercie - szczegóły opisane w zał. nr 1 do SIWZ. Wszystkie elementy muszą mieć estetyczny wygląd i solidną konstrukcję oraz spełniać warunki urządzeń sportowych i wyposażenia pomieszczeń sportowych. Wszystkie materiały stosowane do wykonania usługi muszą odpowiadać wymaganiom niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, polskim normom, atestom higienicznym dopuszczającym materiał do powszechnego stosowania w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom prawa polskiego. Niezależnie od powyższych wymagań urządzenia sportowe, wyposażenia boisk i pozostałych urządzeń muszą posiadać odpowiednie świadectwa dopuszczające je do użytkowania, certyfikaty bezpieczeństwa B oraz winny być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sportowymi. Certyfikaty bezpieczeństwa, odpowiednie świadectwa na oferowany sprzęt należy przedłożyć w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez generalnego wykonawcę w obiekcie Sali gimnastycznej w Kokoszkowach, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących VAT, - rezygnacji z części dostawy z montażem, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanej dostawy z montażem 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych - zmiana osoby nadzorującej dostawę ze strony Wykonawcy - zmiana osoby weryfikującej dostawę ze strony Zamawiającego 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych - forma zmian: zmiany nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zmiany wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia (np. dostawy i roboty dodatkowe) - w formie odrębnej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański pokój nr 19 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.05.2014r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Forc-Cherek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 maja 2014 10:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2835
07 maja 2014 10:33 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [a01.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 maja 2014 10:33 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [umowa_zal_nr_2.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 maja 2014 10:32 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [ofeta__szczegolowa_wycena_zal_nr_4.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany