Starogard Gdański: Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia w BZP : 68441 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu -Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie pierwsze Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ). w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach; 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa, w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Zadanie drugie Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne Cel szczegółowy zajęć - nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia. 1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 - 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy. Przeprowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym pedagogiczno-psychologicznych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 10 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. .Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się Cel szczegółowy zajęć - przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wymowy uczniów. Opis zajęć: Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych. 1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), zajęcia grupowe - do 4 uczniów w grupie. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych Cel szczegółowy zajęć - korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało. Opis zajęć: Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ). 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ) Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.34.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Starogard Gdański pok. 19 ( sekretariat) ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański