Przetargi

Zapytanie o szacynkową cenę usług edukacyjnych

Gmina Starogard Gdański zwraca się z zapytaniem o wycenę usług edukacyjnych.

1. Nazwa zamawiającego:

Gmina Starogard Gdański,  ul. Sikorskiego 9  83-200 Starogard Gdański

NIP 5922079828  REGON 191675706

 tel. (58) 56 250 67

 fax (58) 56 246 41

 

 2. Opis przedmiotu zamówienia:  

Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu „Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych w roku szkolnym 2013/2014 oraz 2014/2015.

Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części:

2.1  Część pierwsza:

 

2.1.1       Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych

Cel szczegółowy zajęć – Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji.

Opis zajęć:

Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie.

1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin ).

Opis miejsca zajęć, grup:

  1. Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy, łącznie 20 uczniów
  2. Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy, łącznie 15 uczniów
  3. Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy, łącznie 10 uczniów

 

2.1.2       Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego

Cel szczegółowy zajęć – Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu konwersacji,  czytania, czytania ze zrozumieniem.

Opis zajęć:

Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek.

1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin ).

Opis miejsca zajęć, grup:

  1. Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy, łącznie 20 uczniów
  2. Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy, łącznie 24 uczniów
  3. Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy, łącznie 11 uczniów

 

2.1.3       Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych pedagogiczno-psychologicznych

Cel szczegółowy zajęć – Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron;  poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów.

Opis zajęć:

Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi
i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji.

1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ).

Opis miejsca zajęć, grup:

  1. Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy, łącznie 16 uczniów
  2. Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy, łącznie 17 uczniów
  3. Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa, łącznie 6 uczniów

 

2.1.4       Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych

Cel szczegółowy zajęć – Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych.

Opis zajęć:

Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym.

1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa.

Opis miejsca zajęć, grup:

  1. Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy, łącznie 19 uczniów
  2. Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy, łącznie 20 uczniów
  3. Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy, łącznie 10 uczniów

 

2.1.5       Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego

Cel szczegółowy zajęć – Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych.

Opis zajęć:

Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek.

1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin )

Opis miejsca zajęć, grup:

  1. Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy, łącznie 19 uczniów
  2. Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy, łącznie 25 uczniów
  3. Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy, łącznie 10 uczniów

 

2.1.6       Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej – doradztwo edukacyjne

Cel szczegółowy zajęć – nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej.

Opis zajęć:

Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia.

1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 – 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin )

Opis miejsca zajęć, grup:

  1. Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup, łącznie 46 uczniów
  2. Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup, łącznie 59 uczniów
  3. Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy, łącznie 24 uczniów

 

2.1.7       Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych – logopedycznych

Cel szczegółowy zajęć – Poprawa wymowy uczniów.

Opis zajęć:

Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych.

1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin )

Opis miejsca zajęć, grup:

  1. Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup, łącznie 27 uczniów
  2. Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy, łącznie 8 uczniów
  3. Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa, łącznie 4 uczniów

 

2.1.8       Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych

Cel szczegółowy zajęć – korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało.

Opis zajęć:

Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ).

1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin )

Opis miejsca zajęć, grup:

  1. Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy, łącznie 26 uczniów
  2. Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy, łącznie 27 uczniów
  3. Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy, łącznie 8 uczniów

 

2.2  Część druga

2.2.1       Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się

Cel szczegółowy zajęć – przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji  i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości.

Opis zajęć:

Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich.

1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin )

Opis miejsca zajęć, grup:

  1. Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy, łącznie 20 uczniów
  2. Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy, łącznie 16 uczniów
  3. Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy, łącznie 9 uczniów

 

 

Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV )

 

  • 80 10 00 00-5  usługi szkolnictwa podstawowego
  • 80 34 00 00-9  usługi edukacji specjalnej
  • 80 57 00 00-0  usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

 

 

Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do od dnia 22.04.2014 roku dnia 12.06.2015 roku.

Zamawiający zapewnia dzienniki zajęć, sale ( w tym pracownie komputerowe, sale gimnastyczne ) oraz materiały dydaktyczne.

Harmonogram zajęć Wykonawca ustali z dyrekcją każdej szkoły.

Wykonawca zapewnia odpowiednią kadrę pedagogiczną ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach – Dz. U z 2013r. poz. 532 oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli – Dz. U. z 2013 roku, poz. 1207 ) , piłki gimnastyczne-duże oraz sprzęt i materiał muzyczny do zajęć korekcyjno-ruchowych.

 

Uprzejmie prosimy o wycenę w/w usługi na załączonym druku i dostarczenie wyceny w terminie do 27.03.2014r. do Urzędu Gminy adres j/w lub skanu wyceny drogą mailową na adres efs.starogard@wp.pl.

 

Niezwłocznie po rozpoznaniu cen rynkowych Zamawiający ogłosi w ogłoszeniu publicznym zamówienie na w/w usługę powiadamiając wszystkie podmioty, które przedstawią przedmiotową wycenę.

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty handlowej

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.03.2014
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 marca 2014 09:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2595
24 marca 2014 09:08 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [oferta_handlowa.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 marca 2014 09:07 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany