Gmina Starogard Gdański zwraca się z zapytaniem o wycenę usług edukacyjnych.
1. Nazwa zamawiającego:
Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański
NIP 5922079828 REGON 191675706
tel. (58) 56 250 67
fax (58) 56 246 41
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu „Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych w roku szkolnym 2013/2014 oraz 2014/2015.
Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części:
2.1 Część pierwsza:
2.1.1 Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych
Cel szczegółowy zajęć – Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin ).
Opis miejsca zajęć, grup:
2.1.2 Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego
Cel szczegółowy zajęć – Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu konwersacji, czytania, czytania ze zrozumieniem.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin ).
Opis miejsca zajęć, grup:
2.1.3 Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych pedagogiczno-psychologicznych
Cel szczegółowy zajęć – Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi
i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ).
Opis miejsca zajęć, grup:
2.1.4 Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych
Cel szczegółowy zajęć – Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa.
Opis miejsca zajęć, grup:
2.1.5 Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego
Cel szczegółowy zajęć – Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin )
Opis miejsca zajęć, grup:
2.1.6 Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej – doradztwo edukacyjne
Cel szczegółowy zajęć – nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia.
1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 – 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin )
Opis miejsca zajęć, grup:
2.1.7 Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych – logopedycznych
Cel szczegółowy zajęć – Poprawa wymowy uczniów.
Opis zajęć:
Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych.
1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin )
Opis miejsca zajęć, grup:
2.1.8 Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych
Cel szczegółowy zajęć – korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało.
Opis zajęć:
Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ).
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin )
Opis miejsca zajęć, grup:
2.2 Część druga
2.2.1 Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się
Cel szczegółowy zajęć – przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 – 20 godzin, w roku 2015
- 16 godzin )
Opis miejsca zajęć, grup:
Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV )
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do od dnia 22.04.2014 roku dnia 12.06.2015 roku.
Zamawiający zapewnia dzienniki zajęć, sale ( w tym pracownie komputerowe, sale gimnastyczne ) oraz materiały dydaktyczne.
Harmonogram zajęć Wykonawca ustali z dyrekcją każdej szkoły.
Wykonawca zapewnia odpowiednią kadrę pedagogiczną ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach – Dz. U z 2013r. poz. 532 oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli – Dz. U. z 2013 roku, poz. 1207 ) , piłki gimnastyczne-duże oraz sprzęt i materiał muzyczny do zajęć korekcyjno-ruchowych.
Uprzejmie prosimy o wycenę w/w usługi na załączonym druku i dostarczenie wyceny w terminie do 27.03.2014r. do Urzędu Gminy adres j/w lub skanu wyceny drogą mailową na adres efs.starogard@wp.pl.
Niezwłocznie po rozpoznaniu cen rynkowych Zamawiający ogłosi w ogłoszeniu publicznym zamówienie na w/w usługę powiadamiając wszystkie podmioty, które przedstawią przedmiotową wycenę.
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański