Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Starogard Gdański: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem w wersji komunalnej
Numer ogłoszenia: 260405 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem w wersji komunalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1 Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn :Dostawa fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem w wersji komunalnej 5.2 Celem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa zestawu, który ma służyć Gminnemu Zakładowi Usług Komunalnych w Jabłowie do odśnieżania chodników, ścieżek rowerowych, itp. 5.3 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę ciągnika z osprzętem w wersji komunalnej -1 kpl. w skład którego wchodzą : ++ciągnik o następujących parametrach techniczno - użytkowych : - moc min. 35KM, - pojemność silnika min. 1750 cm3, - ilość cylindrów - 4, - jednostkowe zużycie paliwa - max 270 g/kWh, - skrzynia biegów - mechaniczna, ilość biegów: przód - min. 8, tył - min. 4, - kabina z ogrzewaniem, - szerokość całkowita - max 1570mm, - udźwig tylni - min 750kg, - udźwig przedni - min 300kg, - masa - max 1900kg, - wydatek pompy olejowej : 25 - 35 dm3/min. , - ilość sekcji rozdzielacza hydraulicznego - 2 lub 3, - wyposażenie : przedni i tylni TUZ, dodatkowe światła mijania, światło błyskowe ostrzegawcze (kogut) - pomarańczowe, - kolor ciągnika - pomarańczowy, ++pług do odśnieżania o następujących parametrach : - pozycje robocze min. 4, - sposób mocowania : trójpunktowy układ zawieszenia, - sterowanie hydrauliczne, - listwy zgarniające gumowe, - ciężar 245 - 265kg, - szerokość - min 140cm , max 195cm, - wysokość robocza - od 850 do 950mm, ++piaskarka (posypywarka) o następujących parametrach : - sterowanie hydrauliczne, - ładowność od 300kg do 450kg, - pojemność zbiornika od 250 do 300dm3 - szerokość robocza od 1 do 6m, - zbiornik metalowy, - łopatki rozrzucające ze stali nierdzewnej, b)przeszkolenie personelu Zamawiającego w celu nabycia umiejętności i wiedzy w zakresie obsługi i możliwości funkcjonalnych zestawu ciągnika z osprzętem w wersji komunalnej. Zamówienie obejmuje dostawę wszystkich niezbędnych dokumentów do zarejestrowania ciągnika w tym homologacji na ciągnik z kabiną i TUZ Zamówienie obejmuje dostawę kompletnego zestawu do odśnieżania wraz z uruchomieniem i sprawdzeniem w terenie w dniu dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.39.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 3 oraz wykazu wykonanych dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -wzór zał. Nr 3SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
20.2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy: 1)w zakresie terminu realizacji tj.: a)w przypadku wydłużającego się montażu zestawu, który posłuży do szkolenia, o którym mowa w nin. SIWZ, jednak nie dłużej niż o 1 dzień roboczy; b)w przypadku uzasadnionego warunkami rynkowymi wydłużania się terminu nabycia przez Wykonawcę asortymentu wym. w nin. SIWZ, jednak nie dłużej niż o 1 dzień roboczy. 20.3. Warunki zmian: 1)inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego 2)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy oraz zapewnienie optymalnej jakości wykonania usługi 3)forma zmian - zmiany nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański pok. nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański pok. nr 19 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Stanisław Połom
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański