Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Starogard Gdański: Zagospodarowanie terenu przyszkolnego przy szkole w Kokoszkowach wraz z odwodnieniem.
Numer ogłoszenia: 197287 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przyszkolnego przy szkole w Kokoszkowach wraz z odwodnieniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : Zagospodarowanie terenu przyszkolnego przy szkole w Kokoszkowach wraz z odwodnieniem w zakresie: - budowa drogi dojazdowej długości 58,72mb, - budowa zatoki autobusowej, - budowa parkingu przyszkolnego z trzynastoma miejscami postojowymi, - odwodnienie terenu utwardzonego, - przebudowa istniejącego ogrodzenia. 3.1 Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe: krawężniki betonowe 130,20m, obrzeża betonowe 106m, nawierzchnia istniejących wjazdów z kostki betonowej gr. 8cm 323,50m2, ogrodzenie systemowe /panelowe/ h=1m o dł. 67,50m, bramy wjazdowe dwuskrzydłowe h=1,0m ,s=6,0m - szt.2, furtka wejściowa h=1,0m, s=1,0m - szt.1, 2. Roboty naprawczo - konserwacyjne : wykonanie przepustów rurą dwudzielną śr. 100mm - 35mb, sączki liniowe węchowe śr. 80mm - szt.2, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów i kratek ściekowych - razem 9szt, 3. Roboty ziemne jezdnia : zdjęcie humusu - 675,44m2, mechaniczne wykonanie koryta - 675,44m2, formowanie i zagęszczanie nasypów - 128m3, roboty ziemne z transportem urobku na odległość 5km - 303,95m3, 4. Podbudowy : profilowanie, zagęszczenie podłoża, ułożenie warstwy odsączającej gr. 10cm z piasku - 675,44m2, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem /chodnik/ gr. 10cm - 142,33m2, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem /jezdnia, parking, zatoka, poszerzenia / gr. 15cm - 675,44m2, podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm /jezdnia/ - 310,60m2, podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm /parking/ - 145,80m2, podbudowa betonowa gr. 20cm /zatoka/ - 90,75m2, 5. Nawierzchnia : kostka z rozbiórki gr. 8cm /istniejące wjazdy/ - 262,50m2; kostka betonowa szara gr. 8cm /chodnik, jezdnia/ - 452,93m2, kostka betonowa kolorowa gr. 8cm/zatoka, parking/ - 236,55m2, kostka kamienna o wys. 9 - 11cm /poszerzenia/ - 29m2, 6. Elementy ulic : krawężniki betonowe wystające 15x30cm - 242,04m, krawężniki betonowe wtopione 15x30cm - 132,11m, obrzeża betonowe 30x8cm - 141,54m, 7. Oznakowanie : słupki do znaków drogowych - 5szt, tablice znaków drogowych - 5szt. , malowanie strzałek i innych symboli na jezdni - 0,76m2, 8. Roboty wykończeniowe : ręczne plantowanie gruntu rodzimego 641,25m2, dostawa i rozplantowanie humusu gr. 5cm - 641,25m2, budowa ogrodzenia z paneli systemowych /materiał z rozbiórki/ - 60,0m, budowa bram wjazdowych dwuskrzydłowych o szer. 6m /materiał z rozbiórki/ - 2kpl., budowa furtki wejściowej o szer. 1,0m /materiał z rozbiórki/ - 1szt. , budowa ogrodzenia z paneli systemowych o wys. 1,0m - 55m, budowa furtek wejściowych o szer. 1,0m - 2szt. /uwaga: nowe ogrodzenie i furtki muszą nawiązywać wysokością i kolorystyką do budowanego ogrodzenia z materiałów rozbiórkowych/ 9. Odwodnienie : kanały z rur PVC 160mm - 27,42m, włączenie przykanalika do istniejącej sieci fi 315mm - 1szt. , studnia rewizyjna o śr. 1200mm , gł. 2m - 1 studnia, studzienki ściekowe o śr. 500mm z osadnikiem - 2szt. , studnie rewizyjne o śr. 800mm, gł. 2m - 2 studnie, dostawa i montaż separatora koalescencyjnego zintegrowanego z osadnikiem o śr. 1800mm, Qmax=9 l/s . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a)kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej b)organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, projekt tymczasowej organizacji ruchu, oznakowanie organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych wg potrzeb, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót c)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego z inwentaryzacją geodezyjną) w min. 2 egz. d)naprawa i przywrócenie do stanu poprzedniego napotkanych urządzeń melioracyjnych, e)przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych, w tym uszkodzonych, w trakcie realizacji zadania, punktów geodezyjnych ( tzw. kamieni granicznych).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, potwierdzający wykonanie wymaganego zakresu robót określonego w p-cie 5.1 b) niniejszej specyfikacji wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca ich wykonania. Wykaz wykonać w oparciu o wzór - załącznik nr 4. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 18.1 Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego - braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy. -zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie d.c. projektowych elementów uzbrojenia terenu będących w kolizji z robotami lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych robót, - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 18.2 Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - zmiana podatku VAT 18.3 Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych. - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, autorem dokumentacji projektowej i Wykonawcą - zmiany na stanowiskach kierownika budowy i inspektora nadzoru. 18.4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych 18.5 Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogard.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim, 83-200 Starogard Gd. ul. Sikorskiego 9 (sekretariat), pok. nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Stanisław Połom
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański