Gmina Starogard Gdański informuje o rozpoczęciu od dnia 1 lutego do 15 marca 2023 r., naboru wniosków o udzielenie dotacji celowej na zadania inwestycyjne realizowane w 2023 r., polegające na likwidacji pokryć dachowych i elewacyjnych zawierających azbest z budynków mieszkalnych, gospodarczych oraz garażowych położonych na terenie Gminy Starogard Gdański, obejmujące demontaż, transport oraz unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadów na uprawnionym składowisku.
O udzielenie dotacji mogą ubiegać się osoby fizyczne lub wspólnoty mieszkaniowe, zwane dalej Wnioskodawcami, które:
Dotacje dla Wnioskodawców udzielane będą do wyczerpania środków założonych na rok 2023 w budżecie Gminy.
Dotacja przysługuje na zadania inwestycyjne planowane do realizacji po dacie podpisania umowy z Wykonawcą wybieranym przez Gminę Starogard Gdański, jednak nie później niż do dnia 30 września 2023 r. i jest udzielana jednorazowo w wysokości 100% kosztów demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest, w tym podatku VAT.
Dofinansowanie nie przysługuje na zadania zrealizowane przed złożeniem wniosku.
Zainteresowani usunięciem wyrobów zawierających azbest ze swoich posesji powinni przesłać lub złożyć osobiście kompletny wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami (z dopiskiem "Azbest 2023") w Urzędzie Gminy Starogard Gdański przy ul. Sikorskiego 9, w nieprzekraczalnym terminie do 15 marca 2023 r.
Informacje dot. udzielania dotacji, w tym formularze: wniosku i niezbędnych załączników, dostępne są w Wydziale Gospodarki Komunalnej - pokój nr. 303 oraz załączone do niniejszego ogłoszenia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański