Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe nr RGM.271.1.2019 na "Dostawę pomocy dydaktycznych dla placówek przedszkolnych"

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Starogard Gdański, działając na podstawie:

- art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.)

oraz w oparciu o:

- Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020,

- Zasady Wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – zał. Nr 9 „Wytyczne dotyczące udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”

- Regulamin udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Starogard Gdański – Zarządzenie nr ZP 134/2018 Wójta Gminy Starogard Gd.  z dn. 17.10.2018r.,

 

zaprasza do złożenia oferty na następujący przedmiot zamówienia:

 

Dostawa pomocy dydaktycznych dla placówek przedszkolnych

 

 I.                Informacje o  Zamawiającym:

 

Gmina Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9

83-200 Starogard Gdański

NIP: 5922079828

Strona internetowa:  www.bip.starogardgd.ug.pl

 

         Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami

Anita Schleser, Beata Szadokierska,

Fax 58 562 46 41        

godziny urzędowania: 8:00 – 14:00                

adres e-mail: schleser@ugstarogard.pl, szadokierska@ugstarogard.pl

 II.            Przedmiot zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych przeznaczonych do zajęć przedszkolnych.
  2. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu pn. „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.1 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 III.         Wyłączenia podmiotów z realizacji zamówienia:

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1)     uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

2)     posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji

3)     pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika

4)     pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 IV.     Kryteria oceny oferty i sposób oceny ofert:

 

 

Kryterium, zasady punktacji

Maksymalna liczba punktów

  1. A.     Cena

60

  1. B.     Skrócenie terminu dostawy zamówienia do 15 dni od podpisania umowy

20

  1. C.     Wydłużenie terminu płatności za wykonanie zamówienia o kolejne 30 dni od minimalnego 30-dniowego

20

RAZEM:

100

 

Podana w ofercie cena oferty (A) musi być ceną brutto, wyrażona w PLN, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku;

Metodologia wyliczenia punktacji:

Cena najniższa/cena badana x 60

Punkty będą obliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

 V.          Informacja o sposobie realizacji zamówienia:

 

  1. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców uczestniczących w niniejszym postępowaniu (złożą ofertę), drogą elektroniczną na wskazany w ofercie adres e-mail.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

 

  1. Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa na dostawę.

 VI.         Warunki płatności

 

Płatność za zamówienie nastąpi po zakończeniu dostawy i sporządzeniu przez Zamawiającego odpowiedniego protokołu odbioru, przelewem na wskazane przez Wykonawcę na fakturze konto, w terminie nie krótszym niż 30 dni od dnia złożenia poprawnie wystawionej faktury.

 VII.       Sposób przygotowania oferty:

 

  1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
  2. Oferta musi mieć formę pisemną (wersja papierowa) i powinna być sporządzona
    w języku polskim.
  3. Oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru do  nin. zapytania ofertowego ( zał. Nr 2 )
  4. Ofertę złożyć należy w kopercie z danymi Wykonawcy, zaadresowaną:

 

Urząd Gminy Starogard Gdański,  ul. Sikorskiego 9  83-200 Starogard Gdański

 

z dopiskiem:  ,,Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych dla placówek przedszkolnych”

 VIII.     Miejsce i termin dostarczenia ofert:

 

Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, Biuro Podawcze, do dnia 25.01.2019r., do godz. 11:00.

Ofertę można dostarczyć pocztą lub osobiście na w/w adres.

 IX.         Termin i miejsce otwarcia złożonych ofert i podania wyniku oceny ofert:

 

25.01.2019r., godz. 11:30, Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, sala konferencyjna.

 

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia – zał. Nr 1
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. Nr 1.1
  3. Formularz ofertowy – zał. Nr 2

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.01.2019
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 stycznia 2019 14:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anita Schleser
Ilość wyświetleń: 479
17 stycznia 2019 14:07 (Anita Schleser) - Dodanie załącznika [zal_nr_2_do_zapytania_ofertowego__formularz.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 stycznia 2019 14:07 (Anita Schleser) - Dodanie załącznika [zal_nr_11_do_zapytania___szczegolowy_opis_przedmiotu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 stycznia 2019 14:06 (Anita Schleser) - Dodanie załącznika [zal_nr_1_do_zapytania__opis_przedmiotu.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany