Komunikaty - archiwum

Zapytanie ofertowe na pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzeniem robót związanych z budową ul. Okreżnej w Rywałdzie

Starogard Gdański, 2016-07-05         

GKI.7013. 46/1.2016. MF

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania:

„Budowa ul. Okrężnej w Rywałdzie”

Gmina Starogard Gdański zaprasza do złożenia oferty na świadczenie kompleksowej usługi inspektora nadzoru inwestorskiego przy „Budowie ul. Okrężnej w Rywałdzie” w następujących branżach :

-        drogowej – Inspektor wiodący

-        sanitarnej w zakresie sieci kanalizacyjnych

-        instalacyjnej, w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych,

 

  1. 1.      Nazwa Zamawiającego:

Gmina Starogard Gdański

Ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański

Tel. (58) 56 250 67, fax: (58) 56 246 41

 

 

2. Zakres oferty ma obejmować nadzór nad wykonaniem robót:

Budowy ulicy Okrężnej w Rywałdzie polegającej na przebudowie ulicy Okrężnej  w miejscowości Rywałd, o parametrach  drogi wewnętrznej i o obliczeniowym  obciążeniu nacisku na oś 100kN.   Łączna długość odcinków objętych robotami budowlanymi wynosi ok. 0,380 + 0.040 + 0,120 km = 0, 540km

Przyjęto następujące parametry techniczne drogi:

     

Szerokość podstawowa jezdni ul. Okrężnej -5,00 m,

Szerokość  jezdni w dz. nr  89 - 4,5 m,

Szerokość dz.  nr 97 – 3,00 m

Szerokość poboczy – 0,3 m

Szerokość chodników 1,5 – 2,5 m

 

3.2 Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane  w zakresie:

Przebudowa jezdni drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą  :

a) przebudowa  linii napowietrznej  energetycznej i oświetlenia:

- przemieszczenie istniejących słupów, demontaż i ponowny montaż słupów żelbetowych – 3 szt. regulacje istniejących przewodów przyłączy napowietrznych.

b)      budowa kanalizacji deszczowej:

Długość kanałów kanalizacji grawitacyjnej wynosi:

PVC Dz 400 x 11,7 mm SDR 34 L=255,50 m

PVC Dz 315 x 9,2 mm SDR 34 L=247,00 m

PVC Dz 250 x 7,3 mm SDR 34 L=8,50 m

PVC Dz 200 x 5,9 mm SDR 34 L=79,500 m

Ilość studni

bet. Dn 1200 mm 33szt.

bet. Dn 500 mm 28 szt.

rozbudowa drogi – roboty drogowe:

- wycięcie i usunięcie drzew z karpinami – łącznie 6 szt.

- rozbiórka nawierzchni z bruku kamiennego – 1532,2 m2

- rozbiórka naw. z kostki betonowej. 8 cm  – 140 m2

- rozbiórka nawierzchni bitumicznej – 160,5 m2

- rozbiórka obrzeży betonowych – 241,20 m

- rozbiórka krawężników betonowych – 241,2 m

- rozbiórka przepustów  z rur betonowych Dn 400 mm – 8,00 m

- rozbiórka ogrodzenia z siatki wraz z słupkami – 140 m

- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 18/20  – 30,90 m2

- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej – 2.577,50 m2

- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grafitowej betonowej – 244,80 m2

-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej żółtej betonowej – 91,40 m2

- wykonanie oznakowania  poziomego 15,12 m2 i pionowego  16 szt.

- wbudowanie krawężników betonowych 15x30 na ławie bet. 36,6 m.

- wbudowanie krawężników betonowych 15x22 na ławie bet. 1378,30 m.

- wykonanie chodników betonowych z kostki betonowej żółtej grub. 6 cm – 157,60 m. 

 - wbudowanie obrzeży betonowych 30x8 na ławie bet. 126,6 m.

- wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej czerwonej grub. 8 cm. układanej w dwóch  rzędach na ławie bet. 36,6 m.

- wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej o wysokości 1,5 m w ramkach z kątownika na słupkach stalowych całość na fundamencie betonowym – 133 m.

- ustawienie bramy wjazdowej dwuskrzydłowej stalowej o szerokości 5,0 m – szt. 3  

 - wykonanie humusowania z obsianiem trawą 604,01 m2.

 

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ.

3.3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:

-        organizację i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, rozbiórki, utylizacja materiałów rozbiórkowych, 

-        roboty ziemne pod roboty drogowe, kanalizacyjne, wodociągowe, teletechniczne  i elektryczne,

-        oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy (wg projektu)

-        dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci oraz poniesienie związanych z zajęciem terenu na czas prowadzenia robót  opłat administracyjnych,

-        wykonanie oznakowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż przebudowanej drogi gminnej,

-        koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót,

-        zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy i rozbudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi, zawiadomienie właścicieli nieruchomości –  o planowanym terminie rozbiórki,

-        zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,

-        utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,

-        zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców,

-        umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.

-        kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót.

-        zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego)

-        po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

 

 

3. Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

 

Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określa Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane ( (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz dokumentacja techniczna.

 

W ramach pełnionej funkcji Wykonawca zapewnia Zamawiającemu:

a)      Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacja projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej  

b)      Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót

c)      Informowania Zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego

d)     Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót

e)       Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie

f)       Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót wszystkich branż

g)      Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych

h)       Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót

i)        Uczestniczenia w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji

j)        Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem i pozwoleniem na budowę

k)      Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego)

l)        Uczestniczenia w procedurze oddania zadania inwestycyjnego do użytkowania

m)    Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym)

n)      Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji na potrzeby sporządzenia dokumentów OT

  • o)      Bieżącego informowania Zamawiającego o postępie prac.

p)      Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych.

q)      wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie, nieprzewidziane w zakresie wykonawcy robót oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami, właściwa jakość i kompletność robót)

  1. 4.      Termin wykonania zamówienia:

Szacowany czas prowadzenia usługi Nadzoru Inwestorskiego : od przekazania placu budowy do zakończenia i rozliczenia robót budowlanych tj. do  17.11.2016r .

  1. 5.      Informacja o sposobie rozliczania pomiędzy stronami.

Rozliczenia pomiędzy stronami będą się odbywały w PLN

  1. 6.      Sposób przygotowania oferty:
  • Oferta musi mieć formę pisemną i sporządzona w j. polskim.
  • Niezbędne załączniki do złożonej oferty:
  • Oferta powinna zawierać wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,
  • Lista osób wyznaczonych do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w poszczególnych branżach.
  • kserokopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem członkowstwa we właściwej Izbie Budowlanej,  każdego branżysty.
  • oświadczenia inspektora każdej branży, którymi dysponuje wykonawca, o gotowości podjęcia obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją „Budowa ul. Okrężnej w Rywałdzie  ”.
  • Oferta na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją „Budowa ul. Okrężnej w Rywałdzie  ”.
  • Na wszystkie pytania zawarte w formularzu muszą być udzielone odpowiedzi
  • Koperty muszą być oznaczone w następujący sposób:

 

  1. 7.      Kryterium wyboru oferty: cena

Porównanie ofert nastąpi na podstawie wskazanych przez Wykonawców cen brutto w formularzu ofertowym, stanowiących równowartość iloczynu: %(brutto) wskazanego w formularzu ofertowym i wartość robót budowlanych (netto) określoną w umowie z wykonawcą robót budowlanych.

Zamawiający informuje, że na dzień otwarcia ofert na wykonanie robót budowlanych ceny kształtują się od 878 005,99 zł  do - 933 512,03 zł brutto.

  1. 8.      Oferty należy składać do dnia 12.07.2016 r. w Urzędzie Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, sekretariat pok.19, godz. 10.00.
  2. 9.      Termin i miejsce otwarcie ofert: 12. 07.2016 r. Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, pokój nr 31 godz. 10.15.
  3. 10.  Opis sposobu udzielenia wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego:

Informacji na temat zapytania ofertowego udziela inspektor  ds. inwestycji Marian Firgon i   Beata Hołowińska, tel. 58 56 250  67 wew. 62, fax: 58 56 246 41

 

  • Dokumentacja budowlana zadania „„Budowa ul. Okrężnej w Rywałdzie  ”.

jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Gminy: www.bip.starogardgd.ug.pl  - przetarg nr 80009 z dnia 10.06.2016r

 

  1. 11.  Formularz oferty stanowi załącznik do niniejszego zapytania.

 

 

Z up. Wójta

Marian Firgon

Inspektor

 

 

 

 

Formularz na świadczenie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego

nad inwestycją pn.

                   „Budowa ul. Okrężnej w Rywałdzie  ”.

 

 

 

1. ZAMAWIAJĄCY:

 

Gmina Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański

 

2. WYKONAWCA:

 

Niniejsza oferta zostaje złożona przez:         

 

Nazwa Wykonawcy …………………………………………………………………………

 

………………………………………………………………………………………………….

 

Zarejestrowany adres Wykonawcy ………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………..

 

Numer telefonu ………………………………………………………………………………

 

Numer faksu ………………………………………………………………………………….

 

Adres e-mail: ……………………………………………………………………………..                                                        

 

3. Ja niżej podpisany oświadczam, że:

 

1)    zapoznałem się z treścią zapytania ofertowego dla niniejszego zamówienia,

2)    gwarantuję wykonanie całości niniejszego zamówienia zgodnie z treścią zapytania ofertowego

3)    cena mojej oferty za kompleksową usługę nadzoru inwestorskiego wynosi brutto ...................% (słownie …………………..%) wartości robót budowlanych netto, (stawka VAT wynosi 23%);

4)    niniejsza oferta jest ważna przez 30 dni od dnia jej złożenia w Urzędzie Gminy.

                                                                                              Upełnomocniony przedstawiciel

                                                                                                 Wykonawcy

 

                                                                                                    Podpis, Data

 

                                                                                                 ………………………………………………

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.07.2016r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marian Firgon
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 lipca 2016 14:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marian Firgon
Ilość wyświetleń: 2771
05 lipca 2016 14:10 (Marian Firgon) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany