Starogard Gdański, 2016-07-05
GKI.7013. 46/1.2016. MF
ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania:
„Budowa ul. Okrężnej w Rywałdzie”
Gmina Starogard Gdański zaprasza do złożenia oferty na świadczenie kompleksowej usługi inspektora nadzoru inwestorskiego przy „Budowie ul. Okrężnej w Rywałdzie” w następujących branżach :
- drogowej – Inspektor wiodący
- sanitarnej w zakresie sieci kanalizacyjnych
- instalacyjnej, w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
Gmina Starogard Gdański
Ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański
Tel. (58) 56 250 67, fax: (58) 56 246 41
2. Zakres oferty ma obejmować nadzór nad wykonaniem robót:
Budowy ulicy Okrężnej w Rywałdzie polegającej na przebudowie ulicy Okrężnej w miejscowości Rywałd, o parametrach drogi wewnętrznej i o obliczeniowym obciążeniu nacisku na oś 100kN. Łączna długość odcinków objętych robotami budowlanymi wynosi ok. 0,380 + 0.040 + 0,120 km = 0, 540km
Przyjęto następujące parametry techniczne drogi:
Szerokość podstawowa jezdni ul. Okrężnej -5,00 m,
Szerokość jezdni w dz. nr 89 - 4,5 m,
Szerokość dz. nr 97 – 3,00 m
Szerokość poboczy – 0,3 m
Szerokość chodników 1,5 – 2,5 m
3.2 Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie:
Przebudowa jezdni drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą :
a) przebudowa linii napowietrznej energetycznej i oświetlenia:
- przemieszczenie istniejących słupów, demontaż i ponowny montaż słupów żelbetowych – 3 szt. regulacje istniejących przewodów przyłączy napowietrznych.
b) budowa kanalizacji deszczowej:
Długość kanałów kanalizacji grawitacyjnej wynosi:
PVC Dz 400 x 11,7 mm SDR 34 L=255,50 m
PVC Dz 315 x 9,2 mm SDR 34 L=247,00 m
PVC Dz 250 x 7,3 mm SDR 34 L=8,50 m
PVC Dz 200 x 5,9 mm SDR 34 L=79,500 m
Ilość studni
bet. Dn 1200 mm 33szt.
bet. Dn 500 mm 28 szt.
rozbudowa drogi – roboty drogowe:
- wycięcie i usunięcie drzew z karpinami – łącznie 6 szt.
- rozbiórka nawierzchni z bruku kamiennego – 1532,2 m2
- rozbiórka naw. z kostki betonowej. 8 cm – 140 m2
- rozbiórka nawierzchni bitumicznej – 160,5 m2
- rozbiórka obrzeży betonowych – 241,20 m
- rozbiórka krawężników betonowych – 241,2 m
- rozbiórka przepustów z rur betonowych Dn 400 mm – 8,00 m
- rozbiórka ogrodzenia z siatki wraz z słupkami – 140 m
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 18/20 – 30,90 m2
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej – 2.577,50 m2
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grafitowej betonowej – 244,80 m2
-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej żółtej betonowej – 91,40 m2
- wykonanie oznakowania poziomego 15,12 m2 i pionowego 16 szt.
- wbudowanie krawężników betonowych 15x30 na ławie bet. 36,6 m.
- wbudowanie krawężników betonowych 15x22 na ławie bet. 1378,30 m.
- wykonanie chodników betonowych z kostki betonowej żółtej grub. 6 cm – 157,60 m.
- wbudowanie obrzeży betonowych 30x8 na ławie bet. 126,6 m.
- wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej czerwonej grub. 8 cm. układanej w dwóch rzędach na ławie bet. 36,6 m.
- wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej o wysokości 1,5 m w ramkach z kątownika na słupkach stalowych całość na fundamencie betonowym – 133 m.
- ustawienie bramy wjazdowej dwuskrzydłowej stalowej o szerokości 5,0 m – szt. 3
- wykonanie humusowania z obsianiem trawą 604,01 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ.
3.3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
- organizację i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, rozbiórki, utylizacja materiałów rozbiórkowych,
- roboty ziemne pod roboty drogowe, kanalizacyjne, wodociągowe, teletechniczne i elektryczne,
- oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy (wg projektu)
- dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci oraz poniesienie związanych z zajęciem terenu na czas prowadzenia robót opłat administracyjnych,
- wykonanie oznakowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż przebudowanej drogi gminnej,
- koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót,
- zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy i rozbudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi, zawiadomienie właścicieli nieruchomości – o planowanym terminie rozbiórki,
- zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
- zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców,
- umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
- kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót.
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego)
- po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
3. Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określa Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane ( (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz dokumentacja techniczna.
W ramach pełnionej funkcji Wykonawca zapewnia Zamawiającemu:
a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacja projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej
b) Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót
c) Informowania Zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego
d) Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
e) Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie
f) Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót wszystkich branż
g) Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych
h) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót
i) Uczestniczenia w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji
j) Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem i pozwoleniem na budowę
k) Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego)
l) Uczestniczenia w procedurze oddania zadania inwestycyjnego do użytkowania
m) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym)
n) Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji na potrzeby sporządzenia dokumentów OT
p) Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych.
q) wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie, nieprzewidziane w zakresie wykonawcy robót oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami, właściwa jakość i kompletność robót)
Szacowany czas prowadzenia usługi Nadzoru Inwestorskiego : od przekazania placu budowy do zakończenia i rozliczenia robót budowlanych tj. do 17.11.2016r .
Rozliczenia pomiędzy stronami będą się odbywały w PLN
Porównanie ofert nastąpi na podstawie wskazanych przez Wykonawców cen brutto w formularzu ofertowym, stanowiących równowartość iloczynu: %(brutto) wskazanego w formularzu ofertowym i wartość robót budowlanych (netto) określoną w umowie z wykonawcą robót budowlanych.
Zamawiający informuje, że na dzień otwarcia ofert na wykonanie robót budowlanych ceny kształtują się od 878 005,99 zł do - 933 512,03 zł brutto.
Informacji na temat zapytania ofertowego udziela inspektor ds. inwestycji Marian Firgon i Beata Hołowińska, tel. 58 56 250 67 wew. 62, fax: 58 56 246 41
jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Gminy: www.bip.starogardgd.ug.pl - przetarg nr 80009 z dnia 10.06.2016r
Z up. Wójta
Marian Firgon
Inspektor
Formularz na świadczenie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego
nad inwestycją pn.
„Budowa ul. Okrężnej w Rywałdzie ”.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Starogard Gdański
ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański
2. WYKONAWCA:
Niniejsza oferta zostaje złożona przez:
Nazwa Wykonawcy …………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….
Zarejestrowany adres Wykonawcy ………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………..
Numer telefonu ………………………………………………………………………………
Numer faksu ………………………………………………………………………………….
Adres e-mail: ……………………………………………………………………………..
3. Ja niżej podpisany oświadczam, że:
1) zapoznałem się z treścią zapytania ofertowego dla niniejszego zamówienia,
2) gwarantuję wykonanie całości niniejszego zamówienia zgodnie z treścią zapytania ofertowego
3) cena mojej oferty za kompleksową usługę nadzoru inwestorskiego wynosi brutto ...................% (słownie …………………..%) wartości robót budowlanych netto, (stawka VAT wynosi 23%);
4) niniejsza oferta jest ważna przez 30 dni od dnia jej złożenia w Urzędzie Gminy.
Upełnomocniony przedstawiciel
Wykonawcy
Podpis, Data
………………………………………………
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański