Zmiana w zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych

Kod RWA

7340

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek
  2. Opłata za zmianę danych zawartych w zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych

Miejsce złożenia dokumentów


Osobiście:

Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim 
ul. Sikorskiego 9 
83-200 Starogard Gdański 
Parter - pokój 101

 

Przez Internet:

Jeśli jesteś zainteresowani elektroniczną formą kontaktu z Urzędem Gminy Starogard Gdański, to prawidłowy kontakt z Urzędem powinien odbyć się za pośrednictwem platformy ePUAP, wykorzystując do tego posiadany e-podpis tzw. kwalifikowany lub profil zaufany.

Co to jest ePUAP

Urząd Gminy Starogard Gdański posiada Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (e-PUAP): /ugstarogard/skrytka

Załóż profil zaufany

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie decyzji zmieniającej zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych wynosi: 10  zł.
W przypadku działania przez pełnomocnika: 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa).
Zwolnione z opłaty skarbowej są między innymi dokumenty stwierdzające udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpis, wypis lub kopia, poświadczone notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów oraz pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, wstępnym, zstępnym lub rodzeństwu - wykaz stawek oraz zwolnień z opłaty skarbowej.

Opłaty należy dokonać przed dołączeniem pełnomocnictwa do akt sprawy.

Termin i sposób załatwienia

Decyzję o dokonaniu zmiany wydajemy niezwłocznie, najpóźniej w terminie miesiąca od daty wpływu wniosku. Zastrzegamy sobie możliwość przedłużenia postępowania administracyjnego. 

Podstawa prawna

  1. Art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania,
  2. Art. 18 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  3. Część I pkt 53 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Gdańsku za pośrednictwem Wójta Gminy Starogard Gdański w terminie 14 dni od daty otrzymania zezwolenia.

W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.
Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna - zgodnie z art. 127a ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. Złożenie do organu przedmiotowego oświadczenia nie podlega wycofaniu. Decyzja podlega wykonaniu przed upływem terminu do wniesienia odwołania, jeżeli jest zgodna z żądaniem wszystkich stron lub jeżeli wszystkie strony zrzekły się prawa do wniesienia odwołania (art. 130 § 4 KPA).

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2023-04-27
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Damian Plewako
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 kwietnia 2023 12:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Plewako
Ilość wyświetleń: 312
21 listopada 2024 11:20 (Sebastian Rogowski) - Aktualizacja danych sprawy.
27 kwietnia 2023 12:01 (Damian Plewako) - Dodanie załącznika.
27 kwietnia 2023 12:00 (Damian Plewako) - Utworzenie sprawy.
Zatrzymaj banner przewijany